سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی دانشجویان زبان

بسیار سرزنش مکن ؛ زیرا کینه به بار می آورد و به دشمنی می انجامد، و زیادی آن، از بی ادبی است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 تیر 18 , ساعت 5:52 عصر

دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Dark Tower 2017

دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Dark Tower 2017

زیرنویس فارسی فیلم The Dark Tower 2017

Download Farsi Subtitle Of The Dark Tower 2017

زیرنویس Trailer

 

 

ژانر : اکشن | ماجراجویی | فانتزی
امتیاز : -/10
اطلاعات بیشتر : IMDB
خلاصه داستان : فیلم “برج تاریک” داستان “رولاند دیشین”، آخرین تفنگداری در اواسط دنیا را بیان می کند که به مناطق آخرالزمانی سفر می کند تا عمارتی قدرتمند و جادویی به نام “برج تاریک” را پیدا کند. این عمارت در مکانی به عنوان آخر دنیا و در بین دریایی از گل های رز قرار دارد، برج تاریک نقطه ای است که پیوندی بین فضا و زمان برقرار می کند. این مکان قلب جهان محسوب می شود، اما خطر بزرگی نیز آن را تهدید می کند و شخصی یا مسائلی سعی دارند با استفاده از یک تکنولوژی شیطانی آن را از بین ببرند …

 

زیرنویس فارسی هماهنگ شده با نسخه های زیر :

The.Dark.Tower.2017.Official.Trailer.#1

 

دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Dark Tower 2017

 

دانلود فیلم ، دانلود فیلم جدید ، دانلود فیلم رایگان ، ایران فیلم ، آدرس جدید ایران فیلم ، دانلود فیلم  خارجی ، فیلم جدید با لینک مستقیم - فیلم و سریال جدید به صورت رایگان - مرجع دانلود زیرنویس فارسی ، زیرنویس فارسی با لینک مستقیم ، دانلود فیلم روز دنیا .
فارسی سابتایتل با زیرنویس های جدید ، دانلود زیرنویس جدید از فارسی سابتایتل ، سابدان با زیرنویس فیلم و سریال ، دانلود زیرنویس از ساب دان ، آدرس سایت ایران زیرنویس  ، سایت ایران زیرنویس  ، دانلود فیلم جدید دانلود فیلم از ایران فیلم ، آدرس جدید ایران فیلم - ایران فیلم . در حال حاضر سایت ایران فیلم خارج از سرویس می باشد . لطفا طی هفته جاری مجددا چک نمایید تیم فنی ایران فیلم. دانلود فیلمFury 2014 – خشم با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سرورهای ایران فیلم ... اینن نسخه با زیرنویس فارسی هماهنگ شده توسط وبسایت ایران فیلم با دو ... دانلودفیلم درخواستیی The Lavender Hill Mob دوبله فارسی · دانلود فیلمThe Legend of Tarzan 2016 دوبله فارسی ایران فیلم. دوبله اختصاصی. مشاهده همه · دانلود فیلم ... زیرنویس ، زیرنویس ایرانی .

زیرنویس فارسی دانشجویان زبان - زیرنویس فارسی دانشجویان - زیرنویس دانشجویان

دانلود فیلم ، دانلود فیلم جدید ، دانلود فیلم رایگان ، ایران فیلم ، آدرس جدید ایران فیلم ، دانلود فیلم  خارجی ، فیلم جدید با لینک مستقیم - فیلم و سریال جدید به صورت رایگان .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ